Wednesday, 8 December 2010

...

17 comments:

Horacio said...

Encantador!!!
Si fuera conejo esa conejita seguro seria mia y en dos ruedas hasta el fin del mundo con esta melodia...

Mr. Spoqui said...
This comment has been removed by the author.
Ana said...

sì, se mè pasò y puse las imagènes en reverso jaja, luego lo corregì pero al subirlo no me dì cuenta y subì el primero. Ya lo arreglè, gracias por avisarme :D

Sympathy for The Devil said...

you're right!
let's make a band, Baby!!!!!

Humor sobre nada said...

Pero qué coqueta está la conejita.
Me gustó.

Saludos!!!

Doodlestreet said...

Hahaha! Bravo!

IVYALLOVER said...

jaja que lindo y me encanta la musica ♥

Vanessa Brantley Newton said...

Ooh how sweet! Very beautiful. Happy Holiday's to you an yours.

Juan said...

Genial!!!! Buen finde semana Ana!

Janet Dibbydabby.com illustrator said...

Oh this is so lovely! You make such wonderful creations.

Bella Sinclair said...

How sweeeeeeeeeet! Awwww, and the music is so charming. Ah, such bunny love. :)

Debbie Clandening said...

Lovely little animation, the music is perfect.Love it love your whole blog

Maryzeth said...

wwoooo k lindooo me encanta!! estan hermosos los conejitos y la música lo es todoo! te invita a subirte a la bicicleta y dar un paseito!!! ... felicitaciones!! =)

Andrew Finnie said...

Heh wwwell you've mastered the art of the loop :)

nelleke said...

very very nice, it made me smile :-)

Mary Jane said...

I love it! It is sweet and fun. Nice song. Very romantic for two happy bunnies.

meg said...

aww lovely:)
(as your new header!)